سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین انواع عایق های حرارتی در کرج و حومه

نظر

بهترین انواع عایق های حرارتی در کرج و حومه : عایق های حرارتی را بر حسب موادی که در ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرند دسته بندی می کنند. در ساختار برخی از این عایق ها حباب های هوا وجود دارد که این حباب ها باعث کاهش حرارت می شوند. برخی دیگر از این عایق ها حرارت را باز می تابانند که در این صورت باید پشت آن ها حدود 2 سانتی متر فاصله هوایی تعبیه شود. مقاومت حرارتی، قابلیت احتراق، درجه سمیت، مقاومت فشاری، چروک خوردگی، مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش، مقاومت در برابر قارچ و میکروب، ضریب انبساط و انقباض، خنثی بودن از نظر شیمیایی (به منظور جلوگیری از آسیب رساندن به فلزات اطراف)، خاصیت مویینگی و چگالی. عایق ها به اشکال مختلف صفحه ای، تخته ای، آجری، ورقه ای و نواری به بازار عرضه می گردند.

بهترین انواع عایق های حرارتی در کرج و حومه

در ساختمان ها عایق های مختلفی وجود دارد که هر کدام کاربرد های خاص به خود را دارند. ممکن است عایق کاری هزینه هایی را به همراه داشته باشد و باعث بشود هزینه های ساخت و قیمت تمام شده ساختمان افزایش یابد. اما در دراز مدت با صرفه جویی هزینه اولیه را جبران خواهد کرد که نتیجه ی آن باعث آسایش و صرفه اقتصادی است. شما می توانید قسمت های مختلف یک ساختمانتان را عایق کاری کنید مثلا سقف، دیوار های جانبی، کف، عایق کاری لوله ها و... شما با عایق کاری در ساختمان ها می توانید در انرژی سرمایی و گرمایی 45 تا 55 درصد صرفه جویی کنید. این را به یاد داشته باشید که همه ی مصالح ساختمانی قسمتی از گرما و سرما را از خود عبور می دهد. در بعضی موارد مثل شیشه یا فلز این انتقال به آسانی امکان پذیر است. اما در مواردی مانند پشم ،پارچه های ضخیم، خزه حیوانات که می توانند در برابر انتقال گرما و سرما مقاوم باشند و به همین خاطر به عنوان عایق از آن ها استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع عایق های حرارتی انواع عایق های حرارتی, بهترین عایق حرارتی سقف

به طور کلی در تاسیسات حرارتی و برودتی ساختمان ها به منظور کم کردن اتلاف حرارت و کاهش مصرف انرژی، جلوگیری از نفوذ رطوبت و حتی انتقال صدا در سطوح ساختمان، لوله ها، مخازن و کانال ها، از انواع عایق ها استفاده می گردد. استفاده از عایق ها علاوه بر تاسیسات گرمایش و سرمایش ساختمان ها در صنایع مختلفی مانند صنایع پتروشیمی، نفت، شیمیایی، خودرو سازی، کشتی سازی، هواپیما سازی، نیروگاهی و داروسازی نیز کاربرد دارد. سیر تکاملی عایق ها، مسیری طولانی را طی کرده است که از جمله آنها دوران گذار از عایق های معدنی مانند پشم شیشه و پشم سنگ بوده و هم اکنون به نسل جدیدی از عایق که به عایق های پلیمری موسوم می باشد، منتهی شده است. عایق های پلیمری دارای مزایای بسیاری از جمله سهولت نصب، انعطاف پذیری، سبک وزنی  و ... می باشند.